Kuala lumpur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Kuala lumpur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Kuala lumpur

Blijf op de hoogte en volg Danielle

27 Maart 2016 | Nederland, Schiphol

Hay allemaal,

Leuk dat jullie meelezen!
Onze vlucht was prima, heb al meerdere keren met Emirates gevlogen en dat is gewoon altijd goed, dit keer ook!

Veilige reis gehad en met de taxi of teksi zoals ze dat hier zeggen naar Kuala lumpur! Een onwijs grote stad die verbazingwekkend heel schoon is. Vergeleken met Jakarta of Bangkok is deze stad echt super schoon. Ook wel eens leuk om te zien hoe het ook anders kan.

Wij zijn vandaag de Kuala lumpur tower in geweest, met een hoogte van 421m, de hoogste toren van de stad. Prachtig uitzicht! Daarna zijn we nog naar de 'Twin towers' geweest, die eigenlijk de Petronas towers heten..Ik vond het heel mooi.. Kuala lumpur is eigenlijk een stad die uit de jungle is gestampt. Ze proberen nog wel iets van de natuur over te houden, maar de grote wolkenkrabbers winnen het van het natuurlijk schoon. Het contrast is wel grappig om te zien. Tussen palmbomen door schitteren de verschillende hoge gebouwen. Ondanks dat het een mooie stad is, mis ik wel wat gezelligheid. misschien komt dat doordat KL zo modern is, overal zijn grote shoppingsmalls en een echte stadskern hebben wij nog niet kunnen ontdekken.

Vanavond zijn we nog naar Chinatown geweest en hebben we ons laten masseren.. Ik weet nou niet of ik het heel ontspannend vond. Naast mij hoorde ik wat geklap op Lindsey der rug en ik werd meer geknepen dan gemasseerd, maar ondanks dat voelde ik me toch wel zen toen ik de massagesalon uitliep.. 'S avonds hebben we nog een biertje gedaan op de rooftopbar met cool uitzicht en tja toen was de dag al weer voorbij!

Morgen gaan we de jungle van Teman negara in! Onwijs veel zin in!

Doeggg! Tot snel:)

Kussie


  • 27 Maart 2016 - 17:40

    Anita:

    Hello Daan,
    Goed om te lezen dat jullie prima zijn aangekomen.
    En al weer wat ervaringen van wereldsteden achter de rug hebben.
    Moest wel lachen om die kneedsalon. Maar ja als je je er goed bij voelt, dan viel het wel mee.


    Ik had in mijn hotelbaan veel kamermeisjes uit Maleisie.
    Die waren super vriendelijk. Herken je dat daar ook?

    Veel liefs weer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Maleisië

West-Maleisië met Lindsey

Recente Reisverslagen:

06 April 2016

Laatste dag!

04 April 2016

Beachlife!

31 Maart 2016

Perhentian islands

29 Maart 2016

Tea time!

27 Maart 2016

Jungle
Danielle

Actief sinds 27 Maart 2012
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 14287

Voorgaande reizen:

20 Februari 2020 - 21 Maart 2020

Singapore & de Filipijnen

15 Maart 2019 - 15 April 2019

Colombia en de Galapagos eilanden

29 Oktober 2018 - 05 December 2018

Patagonië (Argentinië&Chili) en Florida

16 April 2018 - 23 April 2018

Ijsland 2018

05 Oktober 2017 - 01 November 2017

Zuid- Afrika en de Seychellen

21 Maart 2016 - 05 April 2016

Maleisië

06 December 2016 - 01 Februari 2016

Hongkong, Australië, Nieuw-Zeeland en Fiji!

20 April 2015 - 12 Mei 2015

Thailand 2015

13 Mei 2012 - 05 Juni 2012

Indonesië 2012

Landen bezocht: