Kuala lumpur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Kuala lumpur - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Kuala lumpur

Blijf op de hoogte en volg Danielle

27 Maart 2016 | Nederland, Schiphol

Hay allemaal,

Leuk dat jullie meelezen!
Onze vlucht was prima, heb al meerdere keren met Emirates gevlogen en dat is gewoon altijd goed, dit keer ook!

Veilige reis gehad en met de taxi of teksi zoals ze dat hier zeggen naar Kuala lumpur! Een onwijs grote stad die verbazingwekkend heel schoon is. Vergeleken met Jakarta of Bangkok is deze stad echt super schoon. Ook wel eens leuk om te zien hoe het ook anders kan.

Wij zijn vandaag de Kuala lumpur tower in geweest, met een hoogte van 421m, de hoogste toren van de stad. Prachtig uitzicht! Daarna zijn we nog naar de 'Twin towers' geweest, die eigenlijk de Petronas towers heten..Ik vond het heel mooi.. Kuala lumpur is eigenlijk een stad die uit de jungle is gestampt. Ze proberen nog wel iets van de natuur over te houden, maar de grote wolkenkrabbers winnen het van het natuurlijk schoon. Het contrast is wel grappig om te zien. Tussen palmbomen door schitteren de verschillende hoge gebouwen. Ondanks dat het een mooie stad is, mis ik wel wat gezelligheid. misschien komt dat doordat KL zo modern is, overal zijn grote shoppingsmalls en een echte stadskern hebben wij nog niet kunnen ontdekken.

Vanavond zijn we nog naar Chinatown geweest en hebben we ons laten masseren.. Ik weet nou niet of ik het heel ontspannend vond. Naast mij hoorde ik wat geklap op Lindsey der rug en ik werd meer geknepen dan gemasseerd, maar ondanks dat voelde ik me toch wel zen toen ik de massagesalon uitliep.. 'S avonds hebben we nog een biertje gedaan op de rooftopbar met cool uitzicht en tja toen was de dag al weer voorbij!

Morgen gaan we de jungle van Teman negara in! Onwijs veel zin in!

Doeggg! Tot snel:)

Kussie

• 27 Maart 2016 - 17:40

Anita:

Hello Daan,
    Goed om te lezen dat jullie prima zijn aangekomen.
    En al weer wat ervaringen van wereldsteden achter de rug hebben.
    Moest wel lachen om die kneedsalon. Maar ja als je je er goed bij voelt, dan viel het wel mee.

Ik had in mijn hotelbaan veel kamermeisjes uit Maleisie.
    Die waren super vriendelijk. Herken je dat daar ook?

Veel liefs weer.