Laatste dag! - Reisverslag uit Oud Zuid, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu Laatste dag! - Reisverslag uit Oud Zuid, Nederland van Danielle - WaarBenJij.nu

Laatste dag!

Blijf op de hoogte en volg Danielle

06 April 2016 | Nederland, Oud Zuid

De laatste dag is aangebroken, enigszins jammer, anderzijds fijn. Natuurlijk ga ik het land, de lieve mensen, het weer, de natuur en de prachtige stranden inclusief mooie onderwaterwereld missen. Maar ik weet dat ik thuis ook zoveel moois heb om voor te leven. Terugdenkend aan deze reis besef ik mij wederom weer is hoe rijk ik ben. Zo rijk dat ik de wereld mag zien, zo geweldig! Wat is reizen toch leuk! Doordat ik kan reizen voel ik me zo vrij, gaan en staan waar je maar wilt dat is toch het ultieme geluk. En dan nog maar niet te spreken over de lieve familie, lieve vriend en leuke vrienden die ik heb.

Maar zoals gezegd, er is een tijd van komen en er is een tijd van gaan.. Maar deze laatste dag hebben we nog wel even genoten hoor ! Voor de twee laatste nachtjes hadden we een wat luxer hotel geboekt..S'ochtends zijn we nog even wezen shoppen in een van de grote shoppingsmalls die Kuala lumpur rijk is, s'middags hebben we nog even gezwommen in het zwembad en s'avonds heb ik een heerlijk behandeling genomen bij de spa van het hotel!

De behandeling duurde twee uur en bestond uit een lange bodymassage, face-treatment en melkjacuzzi.. Het was echt de fijnste massage die ik tot nu had gehad!

Dus prima dagje, de vlucht terug verliep ook helemaal soepel. Wel erg vermoeiend, maar na een goede nachtrust helemaal weer bijgekomen!

Ik kan weer terug kijken op een mooie reis, bedankt lieve Linds voor het lachen en de mooie dagen!

Op naar de volgende reis! Australië, New zeeland en Fiji in december! Samen met mijn Mike !

Bedankt voor het meelezen en de leuke reacties ! Heel veel liefs!

Daan

• 06 April 2016 - 16:20

Peter:

Bedankt voor het leuke verslag, naast de reis naar Thailand voegen we er nu ook Maleise als bonus erbij!
    fijne reis terug!

• 06 April 2016 - 16:21

Ilse:

Welkom thuis en fijn om te horen dat je zo hebt genoten! X

• 06 April 2016 - 20:16

Elly:

Dank je wel voor je prachtige verhalen, jij kunt leuk schrijven! Je hebt weer een mooie reiservaring opgedaan, goeie reis terug mop en dikke XXX van ons,

Steven en Elly

• 06 April 2016 - 23:35

Anita:

Dank je wel Daan voor de mooie, spannende en bijzondere reisverslagen.
    Natuurlijk is het thuis ook fijn, dat is het mooie van op vakantie gaan.
    Dat je weer naar huis verlangt, naar Mike, familie en vrienden.
    Inspirerende reizen en lekker thuis. Hoe goed kan het leven zijn.
    Goede terug reis, veel liefs van Anita en Anja.

• 08 April 2016 - 12:16

Wim En Nelly:

Ola Daan,

Wat Ben je toch een Kanjer en wat schrijf je leuk en spannend.
    En nu weer het gewone leven in,maar dat heeft ook weer zijn uitdagingen dus op naar de volgende stap.
    Tante Daan we blijven je volgen op je reizen in de toekomst,
    veel liefs van ons.......