Kerstspecial - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Danielle - WaarBenJij.nu Kerstspecial - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Danielle - WaarBenJij.nu

Kerstspecial

Blijf op de hoogte en volg Danielle

24 December 2016 | Australië, Brisbane

Dit is de eerste keer dat wij niet in Nederland zijn om kerst te vieren. Het is ontzettend apart om kerst te vieren op een plek waar het zo'n 30 graden is. Hierdoor heb je niet echt het idee dat het echt kerst is. Kerst vieren we graag met familie, vrienden en elkaar, maar dit jaar zal dat toch anders zijn. We hebben niets te klagen hoor, want het is hier prachtig en we zijn samen :) maar de sfeer van kerst voelt hier een beetje alsof je een kerstfilm in de zomer kijkt. Iets wat echt niet hoort. Als het zou kunnen dan zouden we voor die twee dagen heel graag even thuis willen zijn! Op dit moment hebben we een luxe hotel in Brisbane geboekt, waar we de kerstdagen gaan genieten!

Natuurlijk missen we onze (schoon) ouders, lieve Ron en Evelien en lieve Henk en Dita! Ook onze lieve broers en zussen, Bob en Irene, Alinda en Ben, Jordy en Farah en Davy en Shanna! En uiteraard de kleinste, onze lieve neefjes en nichtje, Jaimy en Valerio, Melle en Milou.

En natuurlijk voor alle lieve vrienden en familie die mijn blog volgen: Ome jan en tante Trudy, Ome Henk en tante Elly, tante Anja en tante Anita, Ome Steven en tante Elly, Tamara, Istvan, Keano en Seline, Wim en Nel, Marianne, Mirjam, Syl , Sander, Susan, Sophia en Valentijn, Annemiek, Marjolein, Wietse en Annemarie, Edwin en Haim, Peter en zijn verloofde, Ruud, Dennis en Lindsey, Martine en Rafaël, Charlotte, Ilse, Kelly en Harm, Cas, Eef en Fenna, Djamila en Gerbren, Suus en Rense, Imke en Ralph, Annemarieke en Faye en Michel en Femke...met beiden een verbrande Rudolf neus, wensen wij jullie, vanuit het zonnige Australië, hele fijne en gezellige kerstdagen!!

Veel knuffels en heel veel liefs,

Mike en Daan

p.s hopelijk ben ik niemand vergeten, maar anders wens ik uiteraard jou ook een fijne kerst toe! :)

• 24 December 2016 - 09:53

Elly:

Dank jullie wel! Ook hele mooie kerstdagen toegewenst Wat een lieve warme kerst foto's, leuk gedaan! Dikke XXX
    Steven, Elly, Valentino en Charydah

• 24 December 2016 - 16:29

Evelien:

Wat lief!!! Jullie ook hele fijne dagen toegewenst! Benieuwd wat jullie kerstdiner zal zijn ;-))) Dikke kus van ons, Cas, Fenna & Evelien

• 25 December 2016 - 12:04

Anita En Anita:

Hahaha met twee verbrande kerstneusjes, ja dat weer een heel ander kerstgevoel.
    Als jullie in gedachten bij ons allemaal zijn, dan ben je echt een beetje thuis hoor.
    Dank voor de lieve kerstspecial.
    Heb het goed en fijne doch bijzondere kerstdagen.

• 25 December 2016 - 23:57

Jordy En Farah:

Vet leuk die kerstgroeten uit het warme/ hete Australië!
    Ook vanuit Lelystad wensen wij jullie een hele fijne kerst, en veel plezier met bbqn!!!

Geniet ervan!!!

Liefs ons

• 27 December 2016 - 14:51

Henk Ensing:

Hallo Daan en Mike,

Klinkt een beetje als (kerst) heimwee, maar dat zal wel meevallen toch!!.
    Jullie maken een prachtige reis leuk om te lezen.
    Nog veel plezier samen en vooral blijven schrijven.

Groetjes van,
    Henk en Elly
    Jeffrey en Sarah
    Luca en Senna
    Roy en Pauline
    en Fien niet te vergeten.

• 28 December 2016 - 10:17

Suzanne:

Lieverds toch! Lekker genieten

• 30 December 2016 - 18:06

Wim En Nel:

Ook voor jullie een hele leuke jaarwisseling gewenst. Het zal wel eerder zijn dan bij ons. Bizar hoor. Heerlijk hè in de zon. Wij hebben het ook heerlijk warm nu. Nou geniet maar lekker. Liefs van ons

• 31 December 2016 - 15:33

Mirjam:

10-9-8-7-6-5-4-3-2-1..........HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!
    Bij jullie is het al zo ver, ik ben nog oliebollen aan het bakken.... ;-)
    Geniet van dit speciale moment, in een bijzondere stad en in een prachtig land.
    Dikke kus, fijne reis nog en uiteraard alle goeds voor 2017!
    XXX