Yogyakarta 1 - Reisverslag uit Jowahan, Indonesië van Danielle - WaarBenJij.nu Yogyakarta 1 - Reisverslag uit Jowahan, Indonesië van Danielle - WaarBenJij.nu

Yogyakarta 1

Door: Dani en Elmer

Blijf op de hoogte en volg Danielle

20 Mei 2012 | Indonesië, Jowahan

Na een lange en warme treinreis zijn we aangekomen bij een prachtig verblijf, midden in de rijstvelden en met uitzicht op de Borobudur tempel.

Gister sliepen we nog in een mini homestay voor 7 euro per nacht en nu zijn we op deze mooie plek! Wauw! Heerlijk bed, grote badkamer, lieve mensen en het uitzicht is fantastisch!

Gisteravond zijn we naar een traditioneel dans optreden geweest. Dat was heel speciaal. We werden daar naar toe gebracht in een zelf in elkaar geknutseld scootmobiel. Je kon er met zijn 4e in zitten ;-)

Na deze leuke avond hebben we heerlijk geslapen in ons kingsize bed..
Vanochtend opgestaan met een heerlijk Indonesisch ontbijt en 's middags door de rijstvelden gefietst..

Omdat (ik) Daan mijn voet had open gehaald met het surfen, is het nu een beetje gaan ontsteken en blijft het een open wond.. Ik heb er best veel last van met lopen, dus vandaar dat we een rustdagje hebben ingepland. Een van de locals heeft wel een gebedje voor me gedaan en er vervolgens een ui opgesmeerd, dus hopelijk helpt het ;-)

Morgen gaan we de zonsopgang bekijken bij de Borobudur! En waarschijnlijk blijven we hier een dagje langer dan gepland ;-)

Kus van ons

• 20 Mei 2012 - 09:56

Imke:

Klinkt weer fantastisch lieverd!
    Maar wel sterkte met je voet. Oosterse gebedjes helpen vast beter dan al die westerse pilletjes en zalfjes (;

Reageer je nog even op mijn mail? Dan kunnen wij onze vakantie vandaag al plannen. Vind het wel zo netjes om op jouw akkoord te wachten (:

Kusje!!!

• 20 Mei 2012 - 19:28

Anita:

mooie fotos weer. dank dank.
    kijk maar uit met je voet, je kunt beter een dokter raadplegen joh.
    best eng hoor een open wond die ontstoken is.
    grtjs, Anita

• 21 Mei 2012 - 06:09

Ita:

Wat een geweldige reis! Wij zijn steeds meer onder de indruk van jullie verslag en prachtige foto's.

Lijkt mij wel verstandiger om naar de dokter te gaan met je voet, vervelend hoor, zo'n wond.

dikke knuffel

liefs en een dikke knuffel

• 21 Mei 2012 - 16:50

Djamila :

Wat een superrrrreis! Echt een prachtvakantie en de verhalen worden alleen maar mooier;) balen van je been hoop dat dagboek opknapt, hopelijk beïnvloedt het jullie vakantie niet teveel!

En wat een lief en zorgzame cultuur dat er iemand gewoon een gebedje voor je doet. Geweldig, ik ben blij dat onbaatzuchtigheid toch nog bestaat:)